Bevegelsesterapi – forebyggende og rehabiliterende!

Bli med på en spennende reise – hvor kroppen viser veien tilbake til en mer avslappet tilværelse som kan bringe oss fornyet glede og vitalitet!

Rolige bevegelser uten «pes» gir avspenning for kropp og sjel.

Denne formen for bevegelsesterapi gir mulighet for dyp avspenning som frigjør stress, noe som gir oss mer bevegelighet, dypere pust og dermed økt energi.

En dypere pust frigjør fysiske og psykiske spenninger gjennom økt sirkulasjon i kroppen. Når sirkulasjonen øker, aktiveres kroppens og sinnets selvhelbredende krefter.

Når vi retter fokus mot vårt åndedrett mens vi er i bevegelse, og uten å anstrenge oss, blir åndedrettet automatisk friere og pusten vil gå stadig dypere dersom man praktiserer regelmessig. 

Denne formen for bevegelsesterapi gir deg muligheten til å oppdage din NATURLIGE PUST – nøkkelen til all helbredelse.

Fordeler ved bevegelsesterapi:

  • Regulerer blodtrykket
  • Bra for hjertet
  • Styrker immunforsvaret
  • Gir bedre fordøyelse
  • Gir bedre kroppsholdning og bevegelighet
  • Styrker bekkenbunnen og annen kjernemuskulatur
  • Passer for hofteopererte
  • Passer for de med diagnosen fibromyalgi
  • Passer for de med inkontinens og prostata-problemer
  • Passer for gravide og de med bekkenløsning

Passer for alle aldersgrupper og kjønn.

Les mer om Bevegelsesterapi her

Ukentlige kurs i Sandvika, kontaktinformasjon og annen praktisk info: Se her

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

2 kommentarer til Bevegelsesterapi – forebyggende og rehabiliterende!

  1. Aase Kardash sier:

    Kjempe fin nettside – oversiktelig og informativ

  2. Johnk453 sier:

    Thanks so much for sharing all with the awesome info! I am looking forward to checking out far more posts! fdgfekbdkbdb

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>